შეზღუდულობის ეფექტი

ჩვენს ერთ-ერთი სტატიაში ვისაუბრეთ ირაციონალური ქცევის მიზეზზე, რომელსაც ჩარჩოს ეფექტი ეწოდება. ახლა ...

რატომ უნდა გვქონდეს ტვიტერი?

ტვიტერი ერთ დროს ნომერ პირველი სოციალური ქსელი იყო, თუმცა Facebook-ის გამოჩენასთან ერთად მისი პულარობა დაეცა, ...

რა არის ჩარჩოს ეფექტი?

ჩვენ ვფიქრობთ, რომ ადამიანები ლოგიკური არსებები ვართ და ყველა ჩვენი გადაწყვეტილება ლოგიკურ მსჯელობაზეა დამყარებული,...

როდის უნდა დავპოსტოთ - მიზნობრივი აუდიტორია

როდის უნდა დავპოსტოთ? - თუ ამ კითხვას დაუსვამთ სოციალურ მედიაში გათვითცნობიერებულ ადამიანებს, სამწუხაროდ, ხშირ შემთ...

Subscribe - ბიზნეს სტრატეგიის წარმატების მიზეზები

დაგეგმო შენი მარკეტინგული ძალისხმევა მხოლოდ იმისთვის, რომ მიაღწიო ტრანზაქციის მომენტს, წარსულს ჩაბარდა. ასეთი მიდგო...

ფეისბუქის News Feed-ის ახალი ალგორითმი

მარკ ცუკერბერგმა წინა წლის ნოემბერში დაანონსა ფეისბუქის ახალი ალგორითმი და ცვლილებები უკვე 2015 წლის დასაწყისი...

როცა მომხარებელი მნიშვნელოვანია

ნებისმიერი კომპანიისთვის ყველა მომხარებელს თანაბარი ღირებულება არ გააჩნია. ზოგი მყიდველის მიმართ შეიძლება კომპანიას...

დარწმუნების ხელოვნება

რაღაც რომ გაყიდოთ, ამისთვის უნდა დაარწმუნოთ მყიდველი რომ მას არა მარტო სურს ეს პროდუქტი, არამედ სჭირდება. აქ არ იგუ...

სასხლეტის მექანიზმი

Trigger, ქართულად სასხლეტი, ესაა ერთ-ერთი აუცილებელი კომპონენტი კარგი რეკლამის, რომელსაც კონკრეტული ქმედების მიღწევ...

ცნობილი ლოგოების ფარული გზავნილები

ეს ლოგოები თქვენთვის ძალიან ნაცნობია. მათ თითქმის ყოველდღიურ ცხოვრებაში ხვდებით, მაგრამ ალბათ აქამდე არ დაკვირვებიხ...

აღქმადი კონტრასტი

ჩვენ მოვლენებს და საგნებს აღვიქვამთ სხვა მოვლენებთან და საგნებთან კავშირში. შესაბამისად, ჩვენი აღქმა და გადაწყვეტილ...

Monkey me Monkey do

რატომ ადევს ფონად იუმორისტულ გადაცემებს ხელოვნური თუ ბუნებრივი სიცილი? რატომ ყრის ბარმენი კლუბის გახსნისას საკუთა...

ნებართვის მარკეტინგი

ორი გზა დასაქორწინებლად: პირველი- ახალგაზრდა მამაკაცი ყიდულობს ძვირადღირებულ ტანსაცმელსა და ფეხსაცმელს, ეძებს მა...

ობამას ქეისი - ვინც ითვლის ის იგებს!

2007 წელს ობამას წინასაარჩევნო კამპანიის მიმდინარეობისას მისი გუნდის მთავარმა მარკეტინგ ანალიტიკოსმა ერთი საინტერ...

არ წაიკითხოთ ეს პოსტი

ნუ წაიკითხავთ ამ პოსტს! და მაინც, თქვენ უკვე კითხულობთ მას. ჩამთრევი სათაურია ხომ? მარკეტოლოგებისთვის ცნობილია,...