ობამას ქეისი - ვინც ითვლის ის იგებს!

2007 წელს ობამას წინასაარჩევნო კამპანიის მიმდინარეობისას მისი გუნდის მთავარმა მარკეტინგ ანალიტიკოსმა ერთი საინტერ...

არ წაიკითხოთ ეს პოსტი

ნუ წაიკითხავთ ამ პოსტს! და მაინც, თქვენ უკვე კითხულობთ მას. ჩამთრევი სათაურია ხომ? მარკეტოლოგებისთვის ცნობილია,...

Commitment and Consistency

              სათაურის თარგმნას მოვერიდე. სიმართლე გითხრათ არ ვიცი ამ ტერმინებ...

რეკლამა ქვეცნობიერში

რეკლამის გავლენა ქვეცნობიერზე მომხმარებელს და მომხმარებელთა უფლებათა დაცვის ორგანიზაციებს მას შემდეგ აწუხებს, რაც...

პარტიზანული მარკეტინგი

პარტიზანული მარკეტინგი (Guerrilla Marketing) ესაა საინტერესო და კრეატიული მიდგომა რეკლამისა და საზოგადოებასთან ურ...

პროდუქტის განთავსება

პროდუქტის განთავსება (product placement) არის არატრადიციული რეკლამირების ტექნიკა, როცა კომპანია თავის პროდუქციას, ბ...

ფერთა ფსიქოლოგია

ზოგადად მარკეტინგში და განსაკუთრებით ბრენდინგის პროცესში ფერებს უდიდესი მნიშვნელობა აქვს. სენსორული სტიმულებიდან ...

ვირუსული ქარიშხალი

ყველა მარკეტოლოგის ოცნებაა ადამიანები საკუთარ ბრენდსა თუ კომპანიაზე აალაპარაკოს. რა უნდა იყოს იმაზე უკეთესი, ვიდრე...

მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვა (CRM)

გასული საუკუნის 50-იანი წლებიდან კომპანიებმა უკვე დაიწყეს დაინტერესება მომხმარებელთა სქესით, ასაკით, სურვილებითა დ...

რჩევები სოციალური მედიის მართვაში

დღეს დავწერ სოციალურ მედიაში გვერდების მართვის შესახებ რამდენიმე რჩევას, რომელიც ერთ-ერთ ყველაზე პოპულარულ ონლაინ...

მომხმარებლის პროფილი

ბიზნესმა განვითარების პირველივე ეტაპზე და შემდეგ განუწყვეტლივ უნდა დასვას კითხვა: ვინ არის ჩვენი მომხმარებელი? რა უ...

ფასის სტრატეგიები

  როგორც ვიცით, ფასების ერთ-ერთი მთავარი ფუნქცია მომხმარებლისთვის პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის მიწოდებაა. ს...