საძიებო სიტყვა: გავლენა

საცალო ვაჭრობის მომავალი

     საცალო ვაჭრობაში აქამდე და დღემდეც შოპინგს განიხილავენ  სამსაფეხურიან სამომხმარებლო მოდელ...

ფონტის ძალა

ფონტი - რა სიტუაციებში გიფიქრიათ მასზე? ალბათ მაშინ, როცა ვიზუალურ ნამუშევარს აკეთებთ, მოუხდება თუ არა ფონტი დიზაი...

შეფუთვა მნიშვნელოვანია

დღეს ბევრი მარკეტერის მთელი ძალისხმევა მიმართულია სოციალური მედია და ციფრული მარკეტინგისკენ, ბრენდები ცდილობენ ვირუ...

სოციალური ეფექტი სოციალურ მედიაში

სოციალური მედია რეკლამა მარკეტინგის განუყოფელი და ხშირ შემთხვევაში, უმნიშვნელოვანესი ნაწილი გახდა. თუმცა, ბევრს ავი...

ჯგუფური ფავორიტიზმის ეფექტი

ხშირად ჩვენს გადაწყვეტილებებს  არ განაპირობებს ლოგიკურ მსჯელობა და ყველა ჩვენთაგანს ახასიათებს სხვადასხვა ეფექ...

რჩევები SEO-ს მართვაში

ქეისი "კარგი SEO" -  რუმინეთში მარკეტინგის ერთი ლექტორი, რომელიც ასევე ცნობილი ბლოგერია, ღ...

რა არის არომა მარკეტინგი?

არომა მარკეტინგი ბევრი მარკეტერის ყურადღების მიღმა რჩება, თუმცა მისი სწორად გამოყენების შემთხვევაში მიღებული შედე...

რას აზიარებენ ადამიანები?

რატომ აქვს ზოგ პოსტს ძალიან კარგი შედეგები, როდესაც დანარჩენები ყურადღების გარეშე რჩებიან? რას აზიარებენ  ადამ...

იმიჯი და აზრის ლიდერობა სოციალური მედიაში

იმიჯი დღეს, როგორც არასდროს, ახდენს გავლენას ჩვენს კარიერულ წინსვლასა და წარმატებაზე. რა არის იმიჯი? ესაა ზოგადი წ...

რატომ უნდა გვქონდეს ტვიტერი?

ტვიტერი ერთ დროს ნომერ პირველი სოციალური ქსელი იყო, თუმცა Facebook-ის გამოჩენასთან ერთად მისი პულარობა დაეცა, ...

Photoshop 25 წლის გახდა

ძნელი დასაჯერებელია, მაგრამ Adobe Photoshop უკვე 25 წლისაა. ამ დროის განმავლობაში მან მოახერხა და გახდა ჩვენი ყოველ...

როდის უნდა დავპოსტოთ - მიზნობრივი აუდიტორია

როდის უნდა დავპოსტოთ? - თუ ამ კითხვას დაუსვამთ სოციალურ მედიაში გათვითცნობიერებულ ადამიანებს, სამწუხაროდ, ხშირ შემთ...

არაფერია შეუძლებელი! - რეკლამით მოყოლილი ისტორია

Amy M. Purdy ამერიკელი მსახიობი, მოდელი, 2014 წლის პარაოლიმპიური სოჭის ოლიმპიადის ბრინჯაოს მედლის მფლობელი სნოუბორდ...

ფეისბუქი თუ იუთუბი ვიდეო?

 ბოლო პერიოდში სულ უფრო აქტიური ხდება განხილვა იუთუბი თუ ფეისბუქი ვიდეო, რომელს რა დადებითი მხარეები...

აღქმადი კონტრასტი

ჩვენ მოვლენებს და საგნებს აღვიქვამთ სხვა მოვლენებთან და საგნებთან კავშირში. შესაბამისად, ჩვენი აღქმა და გადაწყვეტილ...