საძიებო სიტყვა: გაზიარება

ტრამპი და მაკედონიური მედია

ერთწლიანაი პაუზის შემდეგ მაინდერი აქტიურ ვებს დავუბრუნეთ. როგორც ადრე, აქ ისევ შეგეძლებათ წაიკითხოთ მარკეტინგული სი...

სოციალური ეფექტი სოციალურ მედიაში

სოციალური მედია რეკლამა მარკეტინგის განუყოფელი და ხშირ შემთხვევაში, უმნიშვნელოვანესი ნაწილი გახდა. თუმცა, ბევრს ავი...

სტარბაქსის ახალი GIF-ები

სოციალური მედიის ახალგაზრდა მომხმარებლებში ძალიან პოპულარულია მემეების, სტიკერებისა და GIF-ების გამოყენება ემოციის ...

Groupon - სოციალური მედიის მართვა ასეთი უნდა

სოციალური მედიის მართვა ცოტა არ იყოს ნაკლებად შესწავლილი საქმეა. არ არსებობს დაწერილი წესები, რომელთაც უნდა მი...

რას აზიარებენ ადამიანები?

რატომ აქვს ზოგ პოსტს ძალიან კარგი შედეგები, როდესაც დანარჩენები ყურადღების გარეშე რჩებიან? რას აზიარებენ  ადამ...

იმიჯი და აზრის ლიდერობა სოციალური მედიაში

იმიჯი დღეს, როგორც არასდროს, ახდენს გავლენას ჩვენს კარიერულ წინსვლასა და წარმატებაზე. რა არის იმიჯი? ესაა ზოგადი წ...

ჯეოსელის კამპანიას უარყოფითი გამოხმაურება მოჰყვა

ჯეოსელმა Deehubs-თან ერთად 3-დან 8 მარტამდე განახორციელა პროექტი say.geocell.ge, რომლის ფარგლებშიც ნებისმიერ ადამია...

Coca-Cola-ს რეკლამა სადაც Coca-Cola-ს არავინ სვამს

Coca-Cola-ს ამ რეკლამის უცნაურობა იმაში მდგომარეობს, რომ Coca-Cola-ს არავინ სვამს. ერთი მშვიდი ქალაქი და შემდეგ ყვ...

როდის უნდა დავპოსტოთ - მიზნობრივი აუდიტორია

როდის უნდა დავპოსტოთ? - თუ ამ კითხვას დაუსვამთ სოციალურ მედიაში გათვითცნობიერებულ ადამიანებს, სამწუხაროდ, ხშირ შემთ...

ობამა უცნაურ როლში

 ბარაკ ობამამ სახელმწიფო დაზღვევის რეკლამისთვის BuzzFeed-ს მიმართა, გადაიღო ძალიან სახალისო ვიდეო და მიზანსაც ...

ფეისბუქის News Feed-ის ახალი ალგორითმი

მარკ ცუკერბერგმა წინა წლის ნოემბერში დაანონსა ფეისბუქის ახალი ალგორითმი და ცვლილებები უკვე 2015 წლის დასაწყისი...

ფეისბუქი თუ იუთუბი ვიდეო?

 ბოლო პერიოდში სულ უფრო აქტიური ხდება განხილვა იუთუბი თუ ფეისბუქი ვიდეო, რომელს რა დადებითი მხარეები...

ვირუსული ქარიშხალი

ყველა მარკეტოლოგის ოცნებაა ადამიანები საკუთარ ბრენდსა თუ კომპანიაზე აალაპარაკოს. რა უნდა იყოს იმაზე უკეთესი, ვიდრე...