საძიებო სიტყვა: ექსპერიმენტი

ფონტის ძალა

ფონტი - რა სიტუაციებში გიფიქრიათ მასზე? ალბათ მაშინ, როცა ვიზუალურ ნამუშევარს აკეთებთ, მოუხდება თუ არა ფონტი დიზაი...

რა არის არომა მარკეტინგი?

არომა მარკეტინგი ბევრი მარკეტერის ყურადღების მიღმა რჩება, თუმცა მისი სწორად გამოყენების შემთხვევაში მიღებული შედე...

Hyundai-ს გზავნილი კოსმოსში

სულ უფრო მეტი ბრენდი ცდილობს რაიმე ფორმით ჩაერთოს კოსმოსისთვის ბრძოლაში. Red Bull-ის თავისუფალი ვარდნის ექსპერიმენტ...

სოციალური რეკლამა უსახლკაროების დასახმარებლად

Weingart-ს ნამდვილად კარგი ემოციური სოციალური რეკლამა - ექსპერიმენტი გამოუვიდა. Weingart არის ორგანი...

შეზღუდულობის ეფექტი

ჩვენს ერთ-ერთი სტატიაში ვისაუბრეთ ირაციონალური ქცევის მიზეზზე, რომელსაც ჩარჩოს ეფექტი ეწოდება. ახლა ...

რა არის ჩარჩოს ეფექტი?

ჩვენ ვფიქრობთ, რომ ადამიანები ლოგიკური არსებები ვართ და ყველა ჩვენი გადაწყვეტილება ლოგიკურ მსჯელობაზეა დამყარებული,...

Coca-Cola #MakeItHappy კამპანიას წყვეტს

Coca-Cola-ს კამპანია #MakeItHappy კვირას სუპერთასის მატჩის დროს დაიწყო თამაშის ჭრაში რეკლამის გაშვების პარალელურად,...

რა სურთ ბავშვებს საშობაოდ?

ნამდვილად სათამაშოები სურთ ბავშვებს საშობაოდ? ამის გასაგებად კომპანია IKEA-მ და სარეკლამო სააგენტომ McCann Spain-მა...

ემოციური სოციალური კამპანიები

საზოგადოებაში აქტუალური პრობლემების გაცნობიერებისთვის სხვადასხვა ორგანიზაცია ხშირად მიმართავს სოციალურ კა...

ობამას ქეისი - ვინც ითვლის ის იგებს!

2007 წელს ობამას წინასაარჩევნო კამპანიის მიმდინარეობისას მისი გუნდის მთავარმა მარკეტინგ ანალიტიკოსმა ერთი საინტერ...

რჩევები სოციალური მედიის მართვაში

დღეს დავწერ სოციალურ მედიაში გვერდების მართვის შესახებ რამდენიმე რჩევას, რომელიც ერთ-ერთ ყველაზე პოპულარულ ონლაინ...