საძიებო სიტყვა: ფეისბუქი

პროდუქტი როგორც ჩვევა

რა აიძულებს ადამიანებს მიეჯაჭვონ პროდუქტს? და არის თუ არა ასეთი პროდუქტის შექმნა შესაძლებელი? თუ უბრალოდ, ზოგს უმარ...

არის თუ არა Facebook დისკრიმინატორი?

მარკეტინგული ეთიკა საკმაოდ რთული თემაა, სადაც ყოველთვის არსებობს ერთზე მეტი "სწორი" აზრი, გააჩნია რომელი მხრიდან შე...

Facebook რეკლამის ფუნქციებს აუმჯობესებს

Facebook-მა გადაწყვიტა პროდუქტის დინამიკურ რეკლამებს ახალი ფუნქციები შესძინოს, რაც მარკეტერებს ბევრ დამატებით ...

სოციალური ეფექტი სოციალურ მედიაში

სოციალური მედია რეკლამა მარკეტინგის განუყოფელი და ხშირ შემთხვევაში, უმნიშვნელოვანესი ნაწილი გახდა. თუმცა, ბევრს ავი...

iGeneration ანუ ინტერნეტის თაობა

  ალბათ ყველას გაგიგიათ თაობა Y -ის შესახებ. ისინი შეადგენენ წინა ათასწლეულის ადამიანებს, 1980-იან წლებში დაბა...

ფეისბუქის რეკლამა უკვე საქართველოს ქალაქების მიხედვით

ახლახანს, ფეისბუქმა საქართველოსთვის ქალაქების მიხედვით რეკლამის მიზნობრივი აუდიტორიის შერჩევა დაამატა. ქართულ კომპა...

ბიზნეს-ინტელექტუალური თამაში “ ინტელექტ რინგი 2015 ”

    მომავალ ეკონომისტთა სტუდენტური კლუბი (FESC) კიდევ ერთ საინტერესო პროექტს ატარებს სახელწოდებით ...

რჩევები SEO-ს მართვაში

ქეისი "კარგი SEO" -  რუმინეთში მარკეტინგის ერთი ლექტორი, რომელიც ასევე ცნობილი ბლოგერია, ღ...

როგორ გამოვიყენოთ ჰეშტეგი?

# ნიშანი პირველად 1990-იან წლებში გამოიყენებოდა კატეგორიებად დაჯგუფებისთვის, ხოლო პოპულარული კი სოციალური ქსელი ტვი...

ცვლილებები Facebook-ის Newsfeed-ში

ფეისბუქის ნიუსფიდის ალგორითმი 21 აპრილიდან სამი სიახლით მუშაობს. ფეისბუქი ალგორითმს პერიოდულად ანახლებს და ეს მარ...

Groupon - სოციალური მედიის მართვა ასეთი უნდა

სოციალური მედიის მართვა ცოტა არ იყოს ნაკლებად შესწავლილი საქმეა. არ არსებობს დაწერილი წესები, რომელთაც უნდა მი...

ფეისბუქის საშუალებით მალე მეგობრებს ფულს გაუგზავნით

Facebook მალე Messenger-ის მფლობელებს საშუალებას მისცემს გაუგზავნონ ფული ერთმანეთს. მომხმარებლები დაუკავშირებე...

იმიჯი და აზრის ლიდერობა სოციალური მედიაში

იმიჯი დღეს, როგორც არასდროს, ახდენს გავლენას ჩვენს კარიერულ წინსვლასა და წარმატებაზე. რა არის იმიჯი? ესაა ზოგადი წ...

როდის უნდა დავპოსტოთ - მიზნობრივი აუდიტორია

როდის უნდა დავპოსტოთ? - თუ ამ კითხვას დაუსვამთ სოციალურ მედიაში გათვითცნობიერებულ ადამიანებს, სამწუხაროდ, ხშირ შემთ...

ფეისბუქის News Feed-ის ახალი ალგორითმი

მარკ ცუკერბერგმა წინა წლის ნოემბერში დაანონსა ფეისბუქის ახალი ალგორითმი და ცვლილებები უკვე 2015 წლის დასაწყისი...