საძიებო სიტყვა: ქცევა

პროდუქტი როგორც ჩვევა

რა აიძულებს ადამიანებს მიეჯაჭვონ პროდუქტს? და არის თუ არა ასეთი პროდუქტის შექმნა შესაძლებელი? თუ უბრალოდ, ზოგს უმარ...

Daimler-მა პირველი თვითმართვადი სატვირთო დატესტა

დაიმლერის ოცნება, შექმნას თვითმართვადი სატვირთო, ერთი ნაბიჯით მიუახლოვდა რეალობას. ცნობილმა ავტომწარმოებელმა განახო...

ფონტის ძალა

ფონტი - რა სიტუაციებში გიფიქრიათ მასზე? ალბათ მაშინ, როცა ვიზუალურ ნამუშევარს აკეთებთ, მოუხდება თუ არა ფონტი დიზაი...

შეფუთვა მნიშვნელოვანია

დღეს ბევრი მარკეტერის მთელი ძალისხმევა მიმართულია სოციალური მედია და ციფრული მარკეტინგისკენ, ბრენდები ცდილობენ ვირუ...

ჯგუფური ფავორიტიზმის ეფექტი

ხშირად ჩვენს გადაწყვეტილებებს  არ განაპირობებს ლოგიკურ მსჯელობა და ყველა ჩვენთაგანს ახასიათებს სხვადასხვა ეფექ...

6 უფასო კურსი ინტერნეტ მარკეტინგში

ინტერნეტ მარკეტინგი იმდენად დინამიური სფეროა, უნივერსიტეტის ლექციებიდან ცოტას თუ ვისწავლით. ტრეინინგებიდანაც არც თუ...

რჩევები SEO-ს მართვაში

ქეისი "კარგი SEO" -  რუმინეთში მარკეტინგის ერთი ლექტორი, რომელიც ასევე ცნობილი ბლოგერია, ღ...

რა არის არომა მარკეტინგი?

არომა მარკეტინგი ბევრი მარკეტერის ყურადღების მიღმა რჩება, თუმცა მისი სწორად გამოყენების შემთხვევაში მიღებული შედე...

15 რჩევა როგორ გამოვიყენოთ ნეირომარკეტინგი

ნეირომარკეტინგი მიზნად ისახავს  ადამიანის ტვინში მიმდინარე პროცესების შესწავლას და გამოყენებას მარკეტინგულ კომ...

სიახლეები Facebook-ზე

გუშინ F8 დეველოპერების კონფერენციაზე სან ფრანცისკოში, Facebook-მა რამდენიმე მნიშვნელოვანი სიახლის შესახებ გააკეთა გ...

ბედნიერების საერთაშორისო დღე

20 მარტი მთელ მსოფლიოში აღინიშნება როგორც  ბედნიერების საერთაშორისო დღე. ის გაერომ შემოიღო 2012 წელს, რად...

რას აზიარებენ ადამიანები?

რატომ აქვს ზოგ პოსტს ძალიან კარგი შედეგები, როდესაც დანარჩენები ყურადღების გარეშე რჩებიან? რას აზიარებენ  ადამ...

შეზღუდულობის ეფექტი

ჩვენს ერთ-ერთი სტატიაში ვისაუბრეთ ირაციონალური ქცევის მიზეზზე, რომელსაც ჩარჩოს ეფექტი ეწოდება. ახლა ...

რეკლამა რომელსაც ვერ გათიშავთ

GEICO თავისი იუმორით საყოველთაოდ აღირებული ბრენდია. ისინი ყოველთვის პოულობენ რაღაც მარტივში და ტრივიალურში იდეას და...

რა არის ჩარჩოს ეფექტი?

ჩვენ ვფიქრობთ, რომ ადამიანები ლოგიკური არსებები ვართ და ყველა ჩვენი გადაწყვეტილება ლოგიკურ მსჯელობაზეა დამყარებული,...