საძიებო სიტყვა: amazon

პროდუქტი როგორც ჩვევა

რა აიძულებს ადამიანებს მიეჯაჭვონ პროდუქტს? და არის თუ არა ასეთი პროდუქტის შექმნა შესაძლებელი? თუ უბრალოდ, ზოგს უმარ...

საცალო ვაჭრობის მომავალი

     საცალო ვაჭრობაში აქამდე და დღემდეც შოპინგს განიხილავენ  სამსაფეხურიან სამომხმარებლო მოდელ...

სოციალური ეფექტი სოციალურ მედიაში

სოციალური მედია რეკლამა მარკეტინგის განუყოფელი და ხშირ შემთხვევაში, უმნიშვნელოვანესი ნაწილი გახდა. თუმცა, ბევრს ავი...

Amazon-ის დამფუძნებელი კოსმოსსაც იპყრობს

    Amazon-ის დამფუძნებელი და აღმასრულებელი დირექტორი კოსმოსსაც იპყრობს - მან ამის შესახებ დღეს გ...

შეზღუდულობის ეფექტი

ჩვენს ერთ-ერთი სტატიაში ვისაუბრეთ ირაციონალური ქცევის მიზეზზე, რომელსაც ჩარჩოს ეფექტი ეწოდება. ახლა ...

Subscribe - ბიზნეს სტრატეგიის წარმატების მიზეზები

დაგეგმო შენი მარკეტინგული ძალისხმევა მხოლოდ იმისთვის, რომ მიაღწიო ტრანზაქციის მომენტს, წარსულს ჩაბარდა. ასეთი მიდგო...

როცა მომხარებელი მნიშვნელოვანია

ნებისმიერი კომპანიისთვის ყველა მომხარებელს თანაბარი ღირებულება არ გააჩნია. ზოგი მყიდველის მიმართ შეიძლება კომპანიას...

Facebook და Instagram 30 წუთით გაითიშა - Twitter და ჰაკერების ამბავი

საქართველოს დროით დილის 9:00 - 9:30 Facebook და Instagram გლობალურად გაითიშა, რამაც ძალიან უცნაური და სახალისო რეაქ...

ცნობილი ლოგოების ფარული გზავნილები

ეს ლოგოები თქვენთვის ძალიან ნაცნობია. მათ თითქმის ყოველდღიურ ცხოვრებაში ხვდებით, მაგრამ ალბათ აქამდე არ დაკვირვებიხ...

21 საუკუნის საუკეთესო სარეკლამო კამპანია

Adage.com, სარეკლამო ინდუსტრიის ერთ-ერთი მთავარი ონლაინ ჟურნალი საკუთარ საიტზე აწყობს გამოკითხვას, თუ რომელი სარეკლ...

ნებართვის მარკეტინგი

ორი გზა დასაქორწინებლად: პირველი- ახალგაზრდა მამაკაცი ყიდულობს ძვირადღირებულ ტანსაცმელსა და ფეხსაცმელს, ეძებს მა...

Commitment and Consistency

              სათაურის თარგმნას მოვერიდე. სიმართლე გითხრათ არ ვიცი ამ ტერმინებ...

ვირუსული ქარიშხალი

ყველა მარკეტოლოგის ოცნებაა ადამიანები საკუთარ ბრენდსა თუ კომპანიაზე აალაპარაკოს. რა უნდა იყოს იმაზე უკეთესი, ვიდრე...

მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვა (CRM)

გასული საუკუნის 50-იანი წლებიდან კომპანიებმა უკვე დაიწყეს დაინტერესება მომხმარებელთა სქესით, ასაკით, სურვილებითა დ...