კერძი 3 წამში - კანის ორი ოქროს ლომის მფლობელი 29 ივნ. 2015

იაპონური ტელეკომუნიკაციების კომპანიის Ntt Docomo-ოს ამ ორმა რეკლამამ კანში ოქროს ლომები დაიმსახურეს საფილმო ნამუშევრის კატეგორიაში, როგორც საუკეთესო ფროდაქშენი. ვიდეოების ნახვის შემდეგ თავადაც მიხვდებით თუ რატომ. რეკლამის იდეაც საკმაოდ კრეატიულია. 4G მობილურის ქსელის სისწრაფისთვის ხაზი რომ გაესვათ, გადაწყვიტეს იაპონური კერძების სამ წამში მომზადება. საინტერესო იქნებოდა შედეგი გაგვესინჯა. სარეკლამო სააგენტო: Ntt Advertising .

 

 

მოწონება/გაზიარება

კომენტარები