ფერთა ფსიქოლოგია 05 დეკ. 2014

ზოგადად მარკეტინგში და განსაკუთრებით ბრენდინგის პროცესში ფერებს უდიდესი მნიშვნელობა აქვს. სენსორული სტიმულებიდან მხედველობას და შესაბამისად ფერს, განსაკუთრებული ადგილი უკავია. განსაკუთრებით იმ შემთხვევაში, როდესაც აუდიტორიას ჩვენთან მხოლოდ ვიზუალური კონტაქტის შესაძლებლობა აქვს. საქმიანობის სხვადასხვა სფეროსთვის სხვადასხვა სახის ფერებია მიღებული, თუმცა ეს არ ნიშნავს, რომ აუცილებლად ამ წესებს უნდა მივყვეთ. მთავარი ჩვენი ბრენდის ხასიათია, ის თუ როგორ გვინდა მომხმარებელმა აღგვიქვას. Marketo-ს ამ საინტერესო სურათზე ძალიან მარტივად და საინტერესოდაა მოცემული მარკეტინგში ფერების გამოყენების ძირითადი რჩევები:

 

 

მოწონება/გაზიარება

კომენტარები